Поиск по: -
Поискать по всем серверам
На этой странице приведены все страницы, которые ссылаются на http://www.kge.msu.ru/workgroups/compcenter/dmitri/projects/polyworld/texturefiltering/index.htm. Показаны документы 1 - 1 из 1.
1. PolyWorld
Real-time Raytracing (Software Rendering) Polygonal Engine . Dynamic Objects and Lights; Per-Frame Per-Pixel Shadows Calculation . ... Diffuse and Specular Lighting (with Per-Pixel Specular Exponent) by Phong Illumination Model . ... GPU-Assisted Acceleration of Raytracing Routine . ... Videocard supporting 32-bit color mode (for both Software/Hardware Acceleration) . ... At least 4MB Video RAM (16MB Video RAM or more for Hardware Acceleration) . ... Virtual Ray Ray Tracing Engine . ...
[
Сохраненная копия
]
Ссылки http://www.kge.msu.ru/workgroups/compcenter/dmitri/projects/polyworld/index.htm -- 3.2 Кб -- 15.03.2004
Похожие документы
Похожие документы
Астронет | Научная сеть | ГАИШ МГУ | Поиск по МГУ | О проекте | Авторам
Комментарии, вопросы? Пишите: info@astronet.ru или сюда