Course involves 2 Property Tours organized by Office Agency and Industrial & Warehousing Leasing departments of Jones Lang LaSalle Russia & C.I.S.
Course involves 2 Property Tours organized by Retail Agency and Project & Development Services departments of Jones Lang LaSalle Russia & C.I.S.
This course is intended to enable students to understand a full set of strategic tools and apply them to realistic business situations. The scope of this course combines original strategic thinking, like experience curve and BCG matrix, with latest frontiers in understanding world changing megatrends, the internet advantage and covers scenario planning and success factors in strategic planning. The final part of the course deals with questions on how to implement a strategy in a company. The course consists of 10 specific lectures and 2 individual team feedback sessions. The students are supposed to work in teams of 4-5 students. Each lecture needs preparation and active classroom discussions/presentations and a final written exam.
Goals of the course
The course is dedicated to financial markets instruments pricing, calculations and to practical application of financial markets and investment instruments to the activity of the following entities:
The aim of this course is to introduce students to the fundamental concepts of the legal system of the United States, the operation of commercial law and relations of debtors and creditors within this system, and the basic elements of consumer and business bankruptcy liquidation and reorganization for domestic and international cases under the U.S. Bankruptcy Code with, as appropriate, reference to comparable provisions of Russian law.
Private Equity has been a significant driving force in world's largest M&A transactions. Private Equity work requires practical knowledge of capital markets, key financial as well as strategic players, ability to conduct thorough analysis of the target company, be able to design and implement value added actions in timely manner. There are five key aims the course pursues:
Цель курса - изучение студентами основных средств, методов и приемов эффективного ведения деятельности на рынке маркетинговых коммуникаций. Анализ технологий ATL и BTL как инструментов общей маркетинговой политики фирмы. Получение слушателями навыков целеполагания в коммуникационной деятельности, согласованного с общей стратегией развития компании. Изучение основных методов выбора медиаресурсов для эффективного проведения рекламных кампаний "под ключ", основ построения взаимоотношений со СМИ. Практическое применение технологий продвижения компании на рынке, моделирование распространенных проблемных ситуаций при проведении рекламных кампаний в реалиях современного медиабизнеса.
Целью курса является рассказать в доступной и системной форме о том, что такое управленческий консалтинг и какова его роль в развитии компаний, а также получить информацию об основных процессах, позволяющих компаниям побеждать. Курс будет полезен студентам, если они планируют стать руководителями крупных фирм, начать собственный бизнес, пойти работать в государственные структуры или стать консультантами. После изучения данного курса студенты будут:
Россия, 119234, Москва, Ленинские горы, д. 1, стр. 52, тел.: + 7 (495) 939-2202, факс: + 7 (495) 939-2250, e-mail: mail@mgubs.ru
Copyright ї 2003-2016 Высшая школа бизнеса МГУ имени М.В.Ломоносова.Правила использования и конфиденциальность. Cделано в TMU Consulting.