Документ взят из кэша поисковой машины. Адрес
оригинального документа
: http://astro.uni-altai.ru/~aw/stellarium/api/structStelTexture_1_1StelTextureParams.html
Дата изменения: Unknown Дата индексирования: Tue Oct 2 05:19:46 2012 Кодировка: Поисковые слова: п п п п п п п п п п п п п п п п п п п п п п п п р п р п р п р п р п р п р п р п п р п п р п п р п п р п п р п п р п |
Stellarium 0.11.4 | |||
Home · All Namespaces · All Classes · Functions · Coding Style · Scripting · Plugins · File Structure |
Contains the parameters defining how a texture is created. More...
#include <StelTexture.hpp>
Public Member Functions | |
StelTextureParams (bool qgenerateMipmaps=false, GLint afiltering=GL_LINEAR, GLint awrapMode=GL_CLAMP_TO_EDGE) | |
Public Attributes | |
bool | generateMipmaps |
Define if mipmaps must be created. | |
GLint | filtering |
Define the scaling filter to use. Must be one of GL_NEAREST or GL_LINEAR. | |
GLint | wrapMode |
Define the wrapping mode to use. Must be one of GL_CLAMP_TO_EDGE, or GL_REPEAT. |
Contains the parameters defining how a texture is created.
Define the scaling filter to use. Must be one of GL_NEAREST or GL_LINEAR.
Define if mipmaps must be created.
Define the wrapping mode to use. Must be one of GL_CLAMP_TO_EDGE, or GL_REPEAT.